

Juist in tijden van een crisis openbaren zich vaak mooie nieuwe kansen! Je moet ze alleen nog zien om te kunnen pakken.
SLIM ONDERNEMEN IN TIJDEN VAN CORONA
Praktisch iedere ondernemer voelt de klappen van de huidige en ongekende corona recessie. Sommige komen letterlijk vast te zitten of hebben te kampen met veel neven activiteiten, terwijl de focus bij bestaande of nieuwe klanten behoort te liggen.
‘Hoe krijg ik deze Corona crisis ‘file’ weer op gang?’
Een investering in een marketing lijkt financieel onbereikbaar, maar voor ieder budget bestaat een gepaste en effectieve oplossing. Uiteindelijk levert ze geld, duurzame relaties en groei op. Dat is in ieder geval onze ervaring als SMART4Branding binnen onze klantenkring.
Wij en onze klanten geloven daarin. Om ook u hiervan te overtuigen, investeren we graag in een tegemoetkoming van: 12 uur Sales Support in uw organisatie.
Zie het als uw eerste winst!
Benieuwd naar jouw kansen ondanks deze crisis?
Klik de button voor onze investering en uw eerste winst!
* Binnen deze uren bieden we inzicht in mogelijke groei- en/of sales kansen. Bent u hierna overtuigd, dan komen wij met een passend plan van aanpak en prijsvoorstel binnen uw budget. Een aantrekkelijk pakket, betaalbaar en doeltreffend.
Wat zeggen klanten over ons

Voor een presentatie bij een Friesche aanbesteding ‘battle’, heeft SMART4Branding ons zeer verdienstelijk geholpen met communicatiekracht. Door het belang van de burger centraal te zetten en een herkenbare Friesche koppeling te maken met het onderscheidt van ons product, heeft SMART4Branding een groot aandeel in het uiteindelijk binnenhalen van een prachtige nieuwe klant.

SMART4Branding heeft ons geholpen bij de herpositionering van SQLWord. Een rapport generator die Oracle gegevens in een handomdraai omzet naar Microsoft Word. Zij ontwikkelde een sterke strategie en huisstijl restyling, lanceerde daarna de nieuwe website en de promovideo. Nog geen 2 weken later was de eerste order al geplaatst. En dat terwijl de linkbuilding rondom het merk nog van start moet gaan.

Als startup, wilde ik graag binnen de financiële zakelijke markt, een sterke claim maken met CashController als de cashflow software oplossing. CashController had een lange lijst aan USP’s en een brede doelgroep. Hoe breng je dit dan tot de kern, zonder aan kracht te verliezen binnen je communicatie naar je markt? SMART4Branding heeft ons niet alleen geholpen met een onderscheidende branding, maar ook met een sterke marktpositionering door een vruchtbaar strategisch plan. Op basis hiervan hebben zij krachtige en effectieve middel ontwikkeld, die ik nu kan inzetten voor het salesplan

Met G Billing hebben we een mooi product in de markt gezet. Maar zonder de onderscheidende promotie film, ontwikkeld door SMART4Branding, hadden we nooit onze gewenste doelstelling kunnen halen.

Bij het positioneren van onze organisatie, zijn we zowel strategisch als in communicatie middelen meer dan voortreffelijk geholpen onze zusterorganisatie SMART4Branding. SMART4Apex is inmiddels een internationaal merk.