• Product

  • Merk

  • Claim

  • Trouwe klant

Een prachtig product, maar dan?

Startups weten ongetwijfeld waar de kwaliteit van hun product of dienstverlening zit. Wellicht ligt er al een prachtig businessmodel, doorvertaald naar heldere doelstellingen. Een mooie opsomming van vele rationele waardes.

Maar hoe vertalen we dit geheel kernachtig richting onze toekomstige klanten? En wanneer we deze eenmaal hebben, hoe behouden we ze dan? Herkenbare vragen, die bij uw marktverovering een onmiskenbare rol zullen spelen.

Wij denken graag proactief met u mee. Neem gerust vrijblijvend contact op, of vraag naar onze gratis SMART Scan.

Merk! Het verschil.

Natuurlijk wilt u graag snel gevonden worden binnen Google (SEO). Maar een hoge ranking, met alleen generieke taal over wat uw product of dienst kan op uw website, leidt niet vanzelf tot aankoop of een opdracht. Pas wanneer we vertellen waarom ons product of onze dienstverlening er is, tonen we onze passie. Met deze emotionele waardes kunt u marktonderscheiding aanbrengen om vervolgens klanten in beweging te krijgen.

Een waarachtige en scherp geformuleerde klantbelofte gaat u hierbij helpen. Aansprekende content, een authentieke bedrijfs- of productnaam, logo en huisstijl, zijn hierbij onmisbaar en bieden effectieve communicatiekracht. Ze laten uw bezoeker snel zien én voelen, dat deze bij het juiste adres is. Merk het verschil met een goede branding.

Wij denken graag proactief met u mee. Neem gerust vrijblijvend contact op, of vraag naar onze gratis SMART Scan.

Lonely at the top?…

…Wellicht voor even. Want eenmaal helder in beeld bij uw klant, wilt u ook zichtbaar blijven. Vooral in dit digitale tijdperk.

• Sterke marketingstrategie
• Authentieke branding
• Effectieve sales en service activiteiten

Met deze drie marketing tools, volledig gericht op de klantbehoefte, laat u niet alleen de directe concurrentie, maar ook de ‘me too’ producten of diensten ver achter u. Hiermee maakt u een harde claim binnen uw marktgebied en zet u uw product als merk luid en duidelijk op de kaart. Wanneer u hierna zichtbaar en voelbaar blijft inspelen op de klanten wens, zullen deze niet zomaar voor een andere kiezen. De volgende pagina verder in op klantenbinding.

Wij denken graag proactief met u mee. Neem gerust vrijblijvend contact op, of vraag naar onze gratis SMART Scan.

Van klant naar fan.

Wie gingen je voor:

De wereld ondergaat een digitale metamorfose. Volledige jobfuncties verdwijnen. Supermarktschappen, producten en zelfs dienstverleningen zijn virtueel geworden. Het lanceren van nieuwe business is binnen ieders handbereik gekomen. Startups zijn booming business, want innovatie viert hoogtij. Een beter product voor een betere prijs ligt op iedere ‘cloud’ hoek van de straat. Dus wanneer we eenmaal klanten hebben, wordt het steeds moeilijker deze te behouden.

Naast het bieden van onderscheiding en een heuse marktbelofte, staat klantloyaliteit op nummer 3. Meer klantloyaliteit vergroot de kansen op winst in de meest brede zin. Ze biedt continuïteit en werkt gunstig voor het verkrijgen van nieuwe klanten. Uw loyale klanten zijn namelijk de beste promotors van uw merk.

Klantloyaliteit vangt u door het bieden van merkbeleving binnen uw sales acties. Misschien wel net zoals in de popindustrie. Daar worden sinds jaar en dag fans gecreëerd en hard gewerkt deze te behouden. Met meer dan 25 jaar expertise, binnen het marketingcommunicatie vak, helpen wij u graag met het creëren en behouden van uw ‘fanclub’.

Wij denken graag proactief met u mee. Neem gerust vrijblijvend contact op, of vraag naar onze gratis SMART Scan.

© Copyright - SMART4branding